Voor deze hulporganisatie van de toekomst ontwikkelden we een logo een een visual identity. 100WEEKS helpt de aller armste duurzaam uit de armoede door het rechtsreeks geven van geld. Dit gebeurt door geselecteerde vrouwen wekelijks €8 over te maken op hun mobiel, gedurende 100 weken. De vrouwen kunnen hierdoor zelf beslissen hoe zij het geld besteden. Dit geeft een veel effectiever resultaat met bovendien minder overhead dan andere hulporganisaties. Slechts €2 per week gaat naar de organisatie die hiermee o.a. de vrouwen selecteert, traint en volgt in hoe zij het geld uitgeven. Donoren ontvangen gepersonaliseerde feedback over de besteding van hun donatie. For this aid organisation of the future we designed a new logo and visual identity. 100WEEKS 100WEEKS helps the poorest people out of poverty by giving money directly. This is done by transferring €8 to cell phone’s of selected women, every week, for 100 weeks. This allows women to decide for themselves how they spend the money with a more effective result and less overhead than regular aid organisation. Only €2 per week goes to the organisation that therefore selects and guides the women. And also tracks how the money is spend. Donors receive personalised feedback with impact data.